Herkese merhaba. :)
Öncelikle bu blogu açma amacım her kadın gibi benim de modaya,makyaja,süse püse düşkün olmam. Yıllardır izlediğim vloglardan sonra neden ben de bir blog açmıyorum dedim ve işte burdayım :) bu blogta fırsat buldukça -ki benim için büyük keyif olduğu için çoğunlukla fırsat yaratacağım- kadına dair her şeyden bahsedeceğim.
Kendimi tanıtacak olursam adım elif sakarya da okuyorum. Bu sene son senem inşallah okul bitiyor. Tam anlamıyla makyaj yapmaya,makyaj malzemesi almaya üniversite 2.sınıfta başladım diyebilirim.
Umarım bu blog sayesinde makyaja yeni başlayan,benim gibi çok ilgisi olan, yeni ürünler denemeye bayılan hanımlarla çok güzel dostluklar kurarız.
Yeni bir blogta görüşmek dileğiyle :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder