29 Mart 2014 Cumartesi

Garnier esas bakım makyaj temizleme sütü incelemesi


Tekrar merhabalar herkese. Nasılsınız, umarım iyisinizdir. :)
Bu sefer inceleyeceğim ürün benim daha önceden aldığım, denediğim ve bayıldığım garnier gül özlü makyaj temizleme sütü olacak. 

Efendim benim en sık kullandığım cümledir ''cildim çok hassas, ne sürsem hemen kızarır.'' Ta ki garnier gül özlü makyaj temizleyicisiyle karşılaşana dek. 


Malum makyaj yapmayı seven bir insan olarak her gün makyaj yapıyorum. Akşamları da fondöteni yüzümü tahriş etmeden çıkaracak bir yöntem aradım durdum ama kullandığım tüm temizleyiciler cildimi tahriş etti. Garnier gül özlü bu derdime derman oldu. Her akşam cildimi makyajdan ve gün içinde yüzümde kalan tozu temizledikten sonra gül suyu ile tonikliyorum ve nemlendiriyorum.Bu rutini düzenli olarak uyguladıktan sonra yüzümde sivilce falan kalmadı. 
Kremsi yapıda ve beyaz renkte. Gül kokusu hafif hissediliyor. Watsons ve gratislerde bulabileceğiniz bir ürün. Fiyatını hatırlamıyorum ama uygun fiyatlı da. Bence bu ürüne bir şans vermek gerekir.👍
Kısacası garnier gül özlü esas bakımdan çok memnun kaldım benden söylemesi :) 
Her gün temiz ve taze bir ciltle uyanmanız dileğiyle..:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder